Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det vil jeg helst ikke ,har sendt mail til Fremtind og jeg er ikke fornøyd med oppgjøret etter at hunden min ble syk ,Nyreproblemer, Hjertesvikt og div ,plager en hund som er fylt 10 år, den ble syk i 2021. 0g samarbeid mellom dyrlegen og meg var veldigt godt og vi fikk god støtte av Gode venners Dyreklinikk på Klepp som er veldig dyktige,jeg vil anbefale det på det beste ,dessverre ble det avlivning i April 2023 pga vannskelig å forstå hvor vondt min hund hadde ,og det skulle den snille gode hunden min slippe gode vennen og turkameraten men nå er du død ,vondt men viktig tenker jeg .Er misfornøyd med måten jeg ble behandlet på hos Fremtind
Dere ba om journal fra veterinær, resepter, kvitteringer på min hunds behandling. I flg. veterinær var dette helt klart en forsikringssak. Dere mente noe helt annet og jeg fikk avslag på min søknad. Som ble øyeblikkelig godtatt av et annet selskap. Ikke mer å si.
God service og rask behandling. Fremtid har altid ordnet opp for mine skader.
Behandlingen var utrolig rask, behagelig og et positivt møte med en imøtekommende konsulent. Svært fornøyd.
Ut ifra dokumenter så hadde jeg leiebilavtale, men etter en samtale så hadde jeg visstnok ikke det. Ikke lett å forstå seg på dette ! Meget skuffet.
Mistenkeliggjort i en enkel skadesak. Har reiseforsikring for en grunn, og dette har i tillegg tatt over tre uker behandlingstid. Mye ute å reiser, et lite beløp, informerte saksbehandler om reisedokumentasjon, samt levert annen tilgjengelig kvittering.
Gode, forutsigbare avtaler, som skaper tillit også ved melding av skade og prosessen som følge av denne (skade).