Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å fylle ut skademelding på nett. Fikk klare svar og er godt fornøyd med behandlingen.
Ringte selskapet når skaden hadde skjedd for å forhøte meg om hvordan jeg skulle fremme saken. Fikk råd som medførte at de ikke ville utbetale erstatning. Tlf samtaler med selskapet må enten tas opp eller det må bes om skriftlig svar. Vi bar 2 på reisen og begge hadde krav på erstatning. Dette uteglemte de å fortelle meg.
Fremtind har dårlig kundebehandling ved skadeoppgjør, arrogante, lang behandlingstid, forskjellige saksbehandlere, må "krangle" for å få detaljer riktig. Sparer opptil 12000,- ved bytte av selskap.
Er meget tilfreds og trygg for å få hjelp når det opstår skader på eiendeler på reiser og fritid.
Veldig bra responstid.Gode behandlere som var veldig flinke til å forklare oppgjør og behandling .
Rask behandling av saken som gjaldt ødelagte progressive briller. Tok kun 3 dager fra skaden ble meldt inn til pengene var inn på konto. Veldig bra!😀
Meget rask og hyggelig behandling. Realt og lynraskt oppgjør.