Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er misfornøyd med oppfølgingen fordi informasjonen jeg har gitt, spesielt om når jeg meldte skaden og om klærne som ble ødelagt av vannskaden, ikke har blitt tatt tilstrekkelig hensyn til. Jeg opplever også at jeg ikke ble tilstrekkelig informert om nødvendige tiltak for å begrense skaden, til tross for at jeg tydelig beskrev situasjonen da jeg først kontaktet dere.
Ikke behandling i saken tom forsikring ikke satt sej in i saken ikke sett på omstendigheter
Kjapp og flott kundebehandling, gjør det lille ekstra😀
Jeg har en gang blitt bet om å bruke forsikringen vor kona var borti en bil på en parkeringsplass. Hun hadde ikke merket noe ,hun ble observert. Jeg så ikke skaden. Saksbehandleren sa at det skulle jeg ikke bry meg om dette tar vi oss av. I år var vi på ferier i Tyrkia hvor min kone vasset langs stranda å ble slått over ende av en bølge og mistet brillene sine. Di ble ført bort da bølgen trakk seg tilbake og borte var dem. Det anser jeg som et uhell. Ført var det ikke noe dekning for dette, så kunne de innrømme 2500 som erstatning. Brillene var et år gamle å koste 14715. Det synes jeg ikke var noen form for god saksbehandling. Kan det være mult for meg å bytte selskap. Hovedforfall på min forsikring er 17/11 -24 Va mener dere.
Har alle forsikringer i fremtind. Veldig fornøyd og kan anbefales.
De avslår umiddelbart i håp om at kunde ikke klager og går videre, jeg gjorde det og hadde da full rett til erstatning. Saksbehandler lo av meg i tlf når jeg sa jeg ville gå videre med kravet.
Fremtid er gode på pris, men dårlige på villkår. Saksbehandlerene har hatt en tendens til å bli ufine i formuleringer, om en faktisk stiller spørsmål.