Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask saksbehandling med skade nummer skaden er utført etter taksering
Styr unna dette forsikringselskapet..! De har en uredelig forretningsmodell, som går ut på å unndra seg alt former for ansvar. Jeg byttet selskap etter et oppgjør med dem.
Svært dårlig på sykkeldekning på innbo, etter 3 år avskrives sykkelen med 20 % pr. år før egenandel på 4000,- trekkes fra. Det betyr at man svært sjelden får igjen noe på sykler som er noen få år gammel og som har 100 % bruksverdi for forsikringstaker. Det er jo ikke en spesielt bærekraftig tankegang. Andre selskaper har bedre dekning her.
Er for tigvint system,går alt for mye tid for meg som kunde til å ordne i erstatningssaker
Manglende kommunikasjon underveis i saken. Valg mellom gavekort eller penger, hvor det ikke er samsvar mellom gjenstander og gavekortet.
Lett å få kontakt med selskape, svert fornøyd med kundebehandlingen
Jeg har opplevd at behandlingene med skadesaker blir raskt ferdig. Veldig realt selskap