Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna dette forsikringselskapet..! De har en uredelig forretningsmodell, som går ut på å unndra seg alt former for ansvar. Jeg byttet selskap etter et oppgjør med dem.
Svært dårlig på sykkeldekning på innbo, etter 3 år avskrives sykkelen med 20 % pr. år før egenandel på 4000,- trekkes fra. Det betyr at man svært sjelden får igjen noe på sykler som er noen få år gammel og som har 100 % bruksverdi for forsikringstaker. Det er jo ikke en spesielt bærekraftig tankegang. Andre selskaper har bedre dekning her.
Er for tigvint system,går alt for mye tid for meg som kunde til å ordne i erstatningssaker
Manglende kommunikasjon underveis i saken. Valg mellom gavekort eller penger, hvor det ikke er samsvar mellom gjenstander og gavekortet.
Lett å få kontakt med selskape, svert fornøyd med kundebehandlingen
Jeg har opplevd at behandlingene med skadesaker blir raskt ferdig. Veldig realt selskap
Avslag på erstatning. Jeg mistet det ene høreapparatet på biltur i åpen bil(cabriolet), og fant det ikke igjen. Jeg måtte erstatte hele summen på 7725 kroner. Det ser ut som innboforsikringen bare dekker skade, og ikke tap. Dette på tross av at det i vilkårene står Tap, skade….. Meget skuffet😞