Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde problemer med rotter etter overtagelse av ny bolig. 65 telefonsamtaler med fremtind innenfor en periode på 2 mnd. Ny kundebehandler hver gang man ringte som måtte gang på gang sette seg inn i din sak. Ting tar alt for lang tid. Måtte mase og mase og mase og mase, til slutt finner fremtind ut at dette skal gå på selger av bolig, så vi får ingen erstatning og med det starte på nytt for å gå til tidligere eier.. Styr unna.
Dekker ikke alle utgifter ved skade. Dette gjelder gebyrer på resepter til medisiner som dyret må ha, og medisinsk fôr.
Veldig fornøyd. Fikk informasjon på nettet om verksted og mulighet for å bestille tid. Så fikset verksted og forsikringsselskap resten👍
Dårlig informasjon og oppfølging! Veldig vanskelig å nå vår behandler. De er dårlig på kommunikasjon.
Jeg betaler punktlig mine premier, forlanger i hvertfall en forklaring på hvorfor saken bare ble lukket.
Rask og grei behandling . Hyggelig tone i Mail. Helt ok
Veldig skuffet over svar fra dere, innbo er innbo. Oppvaskmaskin er da innbo