Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever liten forståelse fra saksbehandler, og dennes evne til å forstå saken i lys av mitt omfattende og langvarige kundeforhold
Rask behandling og god hjelp. Tok ikke lang tid før svar
Sender håndtverkere fra Belfor som gjør mer skade enn nytte. Nesten 6mnd siden en relativt enkel vannskade oppsto og det er fortsatt masse arbeid igjen. Håndtverkere ødela hvitevarer og innredning og mener de ikke skal erstatte eller fikse dette. Glemmer avtaler, glemmer å bestille elektriker og har ingengting positivt å si om opplevelsen.
Blitt alt for dyrt hos de og umulig og komme frem på tlf, lei av og trykke valg maaaange ganger
Lang saksbehandlingstid, prøver å grave frem i paragrafer for å unngå dekning i saken. Viser seg at Fremtind sine forsikringer er både dyrere og dårligere enn flere av konkurrentene.
Jeg har ikke hatt noen negative opplevelser. Er usikker på pris i forhold til andre selskap, men det er mitt ansvar å sjekke.
Rask befaring av skade. Lang saksbehandling og avsluttning