Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundebehandling!!Jeg meldte mine AirPods savnet/stjålet.Svarte ærlig på skjemaet,-om at jeg var usikker på hva som hadde hendt.Merket at jeg ikke hadde AirPods,-først da jeg kom hjem etter ferien.Dem var da sist sett på en parkeringsplass i Oslo,-når jeg sjekket appen (hvor er)Forsikringsselskapet konkluderte fort med,-at da måtte jeg ha mistet dem .I og med at jeg meldte fra så seint.
Kunderådgivere det var lett og godt å prate med under en sårbar situasjon. God oppfølging og rask behandlingstid.
Enkelt å komme i kontakt med veileder. Rask og enkel betjening av skade.
Alt gikk så greit for seg.Det jeg synes var litt kjedelig var det tok så lang tid og få repparert bilen.
Er kjempefornøyd med service og effektivitet på de sakene jeg har hatt med selskapet
Veldig villig til å hjelpe med det man ber om.jeg anbefaler mange av jeg kjenner
Selskapet er lett å få kontakt med, og kundebehandlingen er svært god.