Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ang.bilskade. Tok kontakt med mitt bilverksted . De sendte meg videre til oppretter. Der stod leiebil klar til bruk. God kontakt med Fremtind i skadeperioden.
Hurtig respons på skademeldingen. Alt var greit og komplisert
De sakene jeg hatt hos Fremtind har alltid blitt behandlet raskt og fått god hjelp
De gangene jeg har vært i kontakt med Fremtind forsikring og hatt bruk for deres hjelp, det være seg bil, sykdom ved reise eller andre ting som har med min forsikring hos dem å gjøre, så har jeg fått god hjelp og bistand av dem. Kan derfor anbefale dem som selskap.
Viktig å være påpasselig og sørge for at saksbehandler forstår hva saken dreier seg om helt fra start for å unngå unødvendig ventetid og avklaringer og misforståelser. Dersom forsikringen dekker utgifter er det viktig å se til at alle faktiske utgifter tilbakebetales. I vårt tilfelle ble ikke ørerensemiddel (hund) medtatt selv om kvittering og epikrise fra veterinær viste at ørerens var tilsatt kortison. Dette hadde ikke saksbehandler fått med seg, og derav ble denne utgiften ikke godtatt. Etter vår tilbakemelding om dette ble det likevel ansett som nødvendig medisinsk utgift, og beløpet ble dermed tilbakebetalt. Det kreves at kunden vedlegger nødvendig dokumentasjon, og jeg forventer at forsikringsselskapet også leser dette nøye.
Har ennå ikke klart å få noe på forsikringen. Har vært kunde gjennom SR bank og hatt forsikring i 10 år. De er billige, men det hjelper ikke når en ikke får dekket noe som helst.
Ryddig skjema for melding av skade. Tok under 24 timer før saken var ferdig behandlet.