Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mistet mine apple airpods ved et restaurantbesøk og busstur. Vet ikke hva som har skjedd med dem. Antok de kunne ha falt ut, men visste ikke om de hadde blitt stjelt. Søknad fra fremtind ble avslått. Det at «sannsynliggjøringen» for at de ble mistet var avgjørende. Hadde jeg dermed fremlagt økt sannsynlighet på at de ble stjelt, så hadde jeg fått godkjent. Amatørmessig, anbefales til absolutt ingen. Fakta er at jeg fremdeles ikke vet hva som har skjedd. Rart å tenke på at min egen mening på sannsynligheten for mistet/stjålet er avgjørende når jeg ikke vet.
Rask effektiv saksbehabdling. Holder det de lover.
Hadde DNB, ble flyttet til Fremtind. Dette gav dårligere vilkår, mindre tilgjengelighet. Fremtind svarer ikke og er vanskelige å få tak i. Vanskelig å få oversikt over hva forsikring dekker, og om selskapet selv tilbyr bedre forsikringer enn det jeg allerede har.
Aldri noe tull med skadeoppgjør. Veldig enkelt og ha alle forsikringer hos fremtind.Som lofavør kunde er det også litt og spare for oss og ha alle forsikringer hos fremtind. Kjempe fornøyd
Når vi endelig fikk sendt inn vårt krav på skadene som lynet gjorde,kom oppgjøret veldig fort. Vi er godt fornøyd.
God pris (er totalkunde inkl lån og kontoer hos SNN). Har måtte benytte bilforsikring 1 gang. Veldig kjapp og problemfri saksbehandling. Anbefales
Elendig kundebehandling for kunde som har mange forsikring. Både behandlinsgforsikring avslag basert på helt normale forlkesykdommer store deler av befollkningen har og en ekstrem streng praksis knytte til reiseforsikring og definisjon av tyveri, gjør at jeg nå vurderer oppsigelse av alle mine forsikringer via LO favør. Her må det skjerpes. Trofaste kunder med mange forsikringer blir ekstremt dårlig behandlet. Jeg har ingenting positivt å si om Fremtind.