Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig erfaring med takstmenn og manglende oppfølging og vanskelig/nesten umulig å få kontakt med saksbehandler. Etterhvert og etter lang tid har saken løst seg, og da har det gått veldig raskt og smertefritt
Kommer ikke til å bruke de mer. Byttet forsikring med ei gang.ble ikke trodd på i saken min. Og følte at de trodde jeg bare ville bruke min forskning.
Barnevognen ble dessverre skadet under reise med fly. Dessverre ble det oppdaget for sent og da vil ikke Norwegian dekke bulken som er påført. Jeg tenkte at det burde ikke være noe problem å få det på forsikringen, men NEI det gjør vi altså ikke. Svært misfornøyd, og utrolig vanskelig å komme i kontakt med kundeservice via tlf. Ikke særlig imponert!
Har vært kjempefornøyd. Har alltid fått god oppfølging. 10 av 10.
Fikk veldig god hjelp av en både proff, medmenneskelig og tålmodig kundebehandler, da jeg måtte endre flyavgang pga sykdom.
Overhode ingen vilje til å hjelpe kunden ved skade. Måtte ordne alt selv uten noen form for hjelp fra selskapet.
Hei, mine foreldre byttet sin forsikring fra Trygg til Fremtind, grunnen til det er at begge er medlem hos LO, det skulle spare dem penger å bytte. Men billig er ikke alltids bra. En dag er jeg hos de på besøk og skal hente noe i garasjen så ser plutselig vann renne fra taket og ned, jeg går inn og sier ifra om dette til de, jeg insisterer å melde inn skaden fortest mulig så jeg tar bilder av stedet der vannet renner og melder inn skaden, de sender en takstmann, denne takstmannen han jobber VELDIG for forsikringsselskapet, han så ikke bare på det stedet der det rant vann fra, han så overalt for å finne mest mulig feil og legge skylden på huset, så når rapporten kom ble det at ifølge bildene har dette skjedd før og at de ikke dekker skaden, mine foreldre har aldri opplevd dette før, de ble kalt indirekte for løgner. Så var det meg i min egen leilighet, jeg fikk plutselig en sprekk på flis på badet som uheldigsvis er i dusjsonen, jeg ringer de og hun som svarer meg er veldig frekk, hun starter med å si til meg:Jasså hva har du gjort nå? Har du mistet noe på gulvet? Også ringer du oss?, jeg ble helt satt ut av måten hun snakket til meg og jeg sa det til henne, jeg har nylig kjøpt denne leiligheten og grunnen til at hun sendte takstmann er fordi jeg sa til henne at jeg har kjøperforsikring. Det samme sa de også til foreldrene mine at de heller skulle bruke sin kjøperforsikring for huset. Jeg har aldri vært bort i sånne folk, du betaler hvert mnd og når man trenger hjelp så får man det ikke. Styr unna disse.