Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra service hyggelig kundebehandler og kort behandlingstid
Har prøvd å fremme et enkelt krav for en reisetur. Sendte dem alt informasjon. får 2 uker etter fristen en telefon fra Fremtind fra ett nummer markert som spam. Tekstmeldinger som følgte deretter be meg å ringe ett annet nummer fordi dem trenge flere opplysninger. Når jeg ringer dette nummeret blir det mange å velge mellom mens ingen av dem sender meg til en person som kan behandle saken. Det avslutter med ny tekstmelding med link til fremtinds webside der de påstår at de fleste svar kan finnes der og da. Det eneste som er lett hos fremtind å få til er å ordne en ny forsikring!!! deretter blir en behandlet som trash. kommer til å si opp forsikring etterpå. Korte versjonen: Håpløs.
Har hatt bruk for reiseforsikring to ganger -førstegang veldig bra. Andre gang treg behandling og saksbehandler fulgte ikke opp dersom var lovet på tlf, og jeg og resiefølge fikk forskjellig utbetaling, jeg fikk dekket under halvparten av deltakelsesavgift på et todagers arrangement, tapte 2600kroner selv om det var sagt op tefat jeg var dekket.
Synes at saksbehandlingen har vært utmerket på alle måter.
Det var en utmerket erfaring med forsikring Alt var bra Ikke noe forslag
Hurtig behandling var bra Hyggelig telefonsamtale
Denne forsikringssaken ble svært godt behandlet, og jeg er takknemlig for måten den ble løst, og for deltagende svar.