Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk en god dialog med en trivelig kar , ble trodd og forstått tross triste omstendigheter . Ble fulgt opp , fikk svar på mine spørsmål . Har tatt litt tid men ferien midt i saken er vel årsak til dette . Ellers veldig fornøyd .
Jeg byttet til et annet selskap, if, og sparte mye på premien både på hus og hytte på tilsvarende forsikring. Jeg hadde også en litt dårlig opplevelse med et forsikringsoppgjør på kollektiv forsikring, innbo.
For høy egenandel i forhold til det som skulle erstattes. Valgte å spare meg for å samle masse dokumentasjon for en ussel erstatning.
Lette og raske til å gi tilbakemelding. Ble oppgitt da egenandelen var på hele 5000 kr. De fleste har 3000kr. Ellers bra.
Ingen kompetanse, ingen fungerende internettside og ingen kundeservice. Hvorfor skulle et forsikringselskap begynne å rote med Autopass??? Og akkurat nå som jeg skulle bytte bil og flytte avtalen. Lite sannsynlig at Fremtind vil refundere bompenger ny eier påfører min avtale?? (Ja- lite sannsynlig)
Jeg her fremtind via LO favør som visstnok skal være «det beste». Men min erfaring er dessverre det motsatte. De svarer umåtelig tregt, og bruker lang tid på å «behandle» etter å be om umulig informasjon, noe som burde ha vært kommunisert umiddelbart ved skade og tap. Fint det er inkludert i LO favør, men jeg må nok tegne ny innbo hos Storebrand eller Gjensidige som ordner opp umenneskelig raskt.
Rask og ryddig saksgang. Hva mer kan en forlange. Pluss i margen for min saksbehandler.