Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice- får ikke svar. Dobbelt trekt ihht egenandel for samme sak- får ikke svar når man sender Mail. Ufattelig lang behandlingstid og ved kontakt får man ikke svar, bare beklagelser.
Service og god kommunikasjon, rask hjelp til mitt behov.
Det er ikke mulig å få samlerabatt når man har 2 forsikringer opprinnelig i DNB og 1 i SB1. Nettsiden fungerer ikke for skademelding på forsikring i DNB. Dyreforsikring i Fremtind har dårligere dekning enn f.eks. IF.
Føler at vi betaler i alle år. Men når vi trenger erstatning så blir den redusert pga. alder etc.
Blir godt ivaretatt av forsikringsselskapet. Ikke lang behandlingstid. Et forsikringsselskap jeg stoler på.
Familietur ble mareritt når de bruker 5 mnd og ikke dekker dokumenterte ødelagte eiendeler! Bare helt elendig når man en sjelden gang får bruk for de. Det var ungene det berørte etter at styrtregn laget elv gjennom teltet deres.
Fremtind er åpenbart ingen god match for Autopass. Migrering av avtaler har feilet, svak info, fraværende respons i Kundeservice; kunder blir overlatt til seg selv. Fra forbrukerståsted står dette til stryk.