Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med hele opplegget dems. Fikk tilbake melding fra jeg leverte inn telefonen. Veldig hyggelig kundebehandler 😊
På innebo forsikring dekkes lite, har andre påført skade på tingene dine blir det ikke dekket, for de har ikke hærverk i vilkårene sine. Har fått avslag på begge mine saker hvor mye er ødelagt, men de mener det ikke er nok å eg måtte erstatte sjøl. Eg føler dette er like viktig å ha i en forsikring, iallefall for meg som leier å ikke eier.
Aldri hatt behov for forsikringen før i år, nå hatt innbrudd og annen skade. Rask og effektiv saksbehandling av disse tilfellene, svært godt fornøyd med det.
Hurtig tilbakemelding og rask behandling! Lett å finne å forstå utfylling av sjema på nett. Kundebehandler ringte tilbake med informasjon. Alt ble ordnet via Fremtind.
Trygg behandling. Kunne logge meg inn å se status. De ønsket til og med god bedring til katten. 😁😁😁
Svært dårlig kundebehandling. Meldte inn et tyveri på nettsidene deres. Uten å bli oppringt, fikk jeg en epost om at dette sikkert var min egen feil, de brukte ord som at de "antok" at jeg... og "trolig" at... og derfor ingen utbetaling. Svært skuffende.
Det er ikke så mye jeg kan si, da jeg aldri har hatt skader tidligere. Når jeg da fikk en skade, ble den behandlet meget raskt.