Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fekk ein kundebehandler som brukte veldig lang tid og da eg endelig fekk svar på forsikringen så fekk eg ikkje dekket skadene på min tv da det bare var stygge hakk og striper, han meinte det måtte være hull for att den skulle bli dekket. Slett kunde behandling
bytt selskap, finnes billigere selskaper med mye bedre betingelser. Og priser
Siden DNB samlet med Sparebank1 har de blitt like svindel som Sparebank1. Unngå dette nye selskap, har ingen ting å si med DNB sine produkter eller forsikring fra noen år siden. Betaler mye på forsikring hver måned og ble god ivaretatt når det var kun DNB. Nå prøver de å ikke dekke ting de selv har i vilkårene. Rett og slett, ett nytt svindel selskap like som Sparebank1.
Vi hadde en vannskade som burde vært enkel å løse for forsikringen, men de har brukt 3 måneder på å komme til en løsning. Fra første kontakt til takstmann kom tok det bare to dager, men etter dette måtte jeg kontakte Fremtind selv for å få svar. Først når jeg truet med å bytte selskap tok de kontakt med meg.
Greit oppgjør, men det tok lang tid.Viktig å ta vare på alle kvitteringer og forklare seg ærlig
Enkelt å melde skade. Svar på skademelding og oppgjør kom fort.
Jeg vet ikke hva Jeg skal. Men det er bar e bra og dyr