Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nøgd med oppfølginga. Lett og forståeleg skjema for å melde skaden. Enkelt og greitt.
God hjelp ved skadeoppgjør og gode priser. Tilgjen.
Fikk et hjerneslag i 2019 men 6 måneder 100% sykemeld samt mye tid etter med lite energi og flere arbeidsmåter som var ubehagelige. Hadde kontakt med frendind 2 ganger der de avslo kritisk sykdom forsinkingen nesten momentat men etter 3 gangen ble det tatt seriøst. Anvefaler ikke dette selskapet dersom du en gang får bruk for dine forsikringer
Hurtig avklaring og oppgjør. Føler at man blir «tatt på alvor»
Det er første gang jeg bruker Framtind forsikring... Jeg har vært kunde fra januar og håper andre vil bruke det også... Håper ikke at noen av dere havner i vanskelige situasjoner, min første ønske for alle. Derfor når man har en så bra tilbud og med så mange fordeler så må man tenke langsiktig og derfor er jeg så takknemlig for å være kunde... Da jeg først snakke med en saksbehandler var alt ting basert på tillit og jeg fikk hjelp på det jeg lurte på i form av dialog og solidaritet for min første forsikringssak hos de... Ikke nøll med å bli kunde!
Utmerket på tid, erstatning, og oppfølging. Sendte telefonen min på reprasjon, men gikk ikke ann å fikse. fikk ny mobil 2 dager etter!
På grunn av standardiseringen får Fremtind for få opplysninger ved første melding og må etterspørre mer, eller aviser skadeerstatning pga av at skjema ikke tillater disse nødvendige opplysningene. Dermed korrespondanse fram og tilbake på Mail for at fakta kan bli tydelige, og dermed innenfor forsikring. Dette er svært irriterende og tar ekstra tid både for kunde og saksbehandler. Var mer fornøyd da LO- favør var i Sparebank1 med mer mulighet også til direktekontakt pr. tlf i tillegg.