Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Siden DnB byttet til Fremtind er det bare rot. Jeg har nå mottatt 4 ulike fakturaer for akkurat samme forsikringsperiod. Da jeg ringt kundeservice fikk jeg snakke med en person som var til de grader ubehjelpelig. Fremtind slår meg som helt useriøs :-(
Som regel et kundevennlig forsikringsselskap. Har selvsagt noen negative episoder fra opp gjennom årene, men det har ingenting med selskapet og gjøre. Det har vært litt for ukompetente mennesker som saksbehandlere, takstpersoner osv, men med litt ekstra «jobb» med å få personer til å forstå fakta, så har ting ordnet seg. Trenger faktisk IKKE å se på alle kunder som potensielle forsikringssvindlere og forsøke å «konstruere diverse» for å «dekke over» egen inkompetanse. Kommer langt med å være ydmyke og forsøke å finne løsninger til det beste for kunden, og ikke minst det kunden betaler for, innenfor egne retningslinjer og regelverk. Men, som nevnt, dette har med enkeltmennesker i selskapet å gjøre og ikke selskapet som helhet.
Hurtig behandling av en god saksbehandler.Oppgjør kom på plass etter at mine dokumenter ble innsendt
Har ved flere anledninger brukt mine forsikringer hos Fremtind. Selv om de akkurat nå bruker litt tid (covid-19) blir jeg hele tiden oppdatert.
Dårlig saksføring, lang ventetid å dårlige svar ved spm. Alt i alt.. styr unna.
Innbo skade må gjøres av personer man ikke kjenner, ellers er forsikringen din verdiløs.
Det er jo ingen vits i å ha forsikring når det ikke hjelper det plukk når du trenger det og når du blir, i vårt tilfelle, frastjålet en nesten ny sykkel!!!