Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask å grei behandling av saken, imøtekommende å hjelpsom saksbehandler.
Rask fra melding av skade til taksmannen kom 1dag. Vansklig og få telefonkontakt.
Siden det gikk for lang tid på svar om jeg fikk dekket ødelagt koffert på reise. Da var tiden ute til at jeg kunne kontakte flyselskap. Hadde to flyselskap på turen. Trodde reiseforsikring dekket alt som hadde med reise å gjøre.
For meg så er jeg veldig fornøyd så langt med Fremtind Forsikring
Dyktige folk til og behandle skaden. Skaden skjedde i Spania så det ble en del språkproblemer.
Masse tekniske problemer. Får beskjed om at jeg ikke har forsikring når jeg har. Absolutt ingen ydmykhet å spore. Kunden har alltid feil, er tydeligvis deres motto.
Har bare posetive ting, så lenge eg har vært kunde hos dere👍