Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Syns at hele denne saken var ryddig og effektiv. Ble oppdatert ofte, slik at jeg viste hvordan saken lå an til enhver tid.
Veldig bra, god og informativ service og rask behandling.
Ryddig og informativ saksgang hele veien fra registrering til ferdig oppgjør og avslutning av sak.
Sendte på e-post forespør dekket hjemreise for akutt sykdom hjemme. Hadde pengene på konto etter ca 1 uke.
Fikk god hjelp, ikke noe anstrengelser for at saken ble utført på en smidig måte.
Meldte inn skade. Skriftlig og greit fortalt. Allerede under denne innmeldingen burde forsikringsselskapet meldt fra om at en slik skade ikke blir dekket av forsikring. Likevel ber de oss rive ut deler av kjøkkeninnredning, sender ut takstmann, bruker laaaang tid på behandling. Jeg må selv ta kontakt før vi hører noe. Vi blir sittende igjen med en merkostnad, avventer repreasjon pga lang saksbehandling, står med et kjøkken som står på "hue" i altfor lang tid.
Har den siste tiden hatt to forsikringssaker. Begge sakene har blitt løst til god tilfredsstillelse fra min side i løpet av få dager. Er veldig fornøyd med rask saksbehandling og greie og forståelige oppgjør.