Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Spesielt fornøyd med at jeg kan kontakte dere personlig.
Rask behandlingstid. Bra kundeservice. God oppfølging.
Meget rask og god hjelp ved skade. Bedre blir det ikke.
Raskt oppgjør ble fikset på 3 dager fikk ny mobil
Upersonlig, arrogant, likegyldig og halvhjertet. Ikke noe bra å nevne. Behandler saken ikke fullstendig og gidder ikke å ha enn samtale ved avslag. Har totalt betalt ca 50000 nok I forskjellige forsikringer og får ikke hjelp etter hærverk.
Virker litt vanskelig når man ikke er så flink på og bruke mail og Internett.jeg har passert 70 år.og synes Internett er litt vanskelig...
Fremtind tok kontakt dagen etter at skaden ble meldt, besøk av saksbehandler fra Fremtind som ga god informasjon om hva som kunne forventes. Fremtind formidlet fort kontakt med håndverksfirma som de benytter , dette firma organiserte og fulgte opp på en god måte.