Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet gir bevisst et vesentlig bedre inntrykk av produktet enn det som viser seg når en skade skjer. Dette gjøres ved at de lett tilgjengelige opplysningene som gis i beskrivelsen av produktet før en avtale er inngått understreker selskapets gode betingelser. Beskrivelsen inneholder ikke noe om begrensningene. Begrensningene kommer først frem etter at man har inngått avtalen. Først da får kunden tilgang til en lang liste med spesifikasjoner rundt avtalen. Her benyttes liten skrift, et juridisk språk som ikke er lett å forstå, samt latinske betegnelser på f.eks. skader og sykdomstilfeller som ikke er forklart og må googles dersom man vil vite hva de betyr. I tillegg kommer opplysningene først langt ut i teksten etter en rekke selvinnlysende ting som den enkelte kunde allerede vet, som eget navn osv. Oppsettet bærer etter min oppfatning preg av at det ikke er meningen kunden skal få oversikt. Om dette påtales er selskapets svar at de ikke bryter norsk lov, noe som sikkert er riktig men ikke er til hjelp for en kunde som er blitt lurt til å kjøpe et produkt som ikke holder det som loves i introduksjonen.
Lynnedslag med skade på elektrisk kabel til vannpumpe i borrebrønn. Vannforsyning til huset borte.Skaden lokalisert av elektriker, kabel erstattet med ny lagt i grøft mellom kjeller l hus og pumpe, boret nytt hull for kabelen gjennom grunnmur. Fikk god og hurtig hjelp av elektriker og entreprenør og grei tilbakemelding fra dere om at skaden godkjent som forsikringsskade
Bare posetive erfaringer. Anbefales på det sterkeste
Fornøyd med rask og hyggelig hjelp. Enkelt å nå Fremtind på telefon og epost.
God service og kjapt oppgjør. Dette har jeg opplevd både på reise og bobil.
God service,hyggelige og imøtekommende ssksbehandlere som tok seg god tid til å snskke i tlf istedenfor å bare henvise til mail.som ofte blir gjort idag
Enkelt å melde skade Gŕei informasjon om forløp Greit oppgjør Savner en personlig kontakt