Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lynnedslag med skade på elektrisk kabel til vannpumpe i borrebrønn. Vannforsyning til huset borte.Skaden lokalisert av elektriker, kabel erstattet med ny lagt i grøft mellom kjeller l hus og pumpe, boret nytt hull for kabelen gjennom grunnmur. Fikk god og hurtig hjelp av elektriker og entreprenør og grei tilbakemelding fra dere om at skaden godkjent som forsikringsskade
Bare posetive erfaringer. Anbefales på det sterkeste
Fornøyd med rask og hyggelig hjelp. Enkelt å nå Fremtind på telefon og epost.
God service og kjapt oppgjør. Dette har jeg opplevd både på reise og bobil.
God service,hyggelige og imøtekommende ssksbehandlere som tok seg god tid til å snskke i tlf istedenfor å bare henvise til mail.som ofte blir gjort idag
Enkelt å melde skade Gŕei informasjon om forløp Greit oppgjør Savner en personlig kontakt
Dette gavekort tullet er helt uakseptabelt. At forsikringsselskap skal la kommersielle aktører få fordeler er ikke det vi kunder betaler for. Erstatningssum skal være lik slik at vi som kunder fritt kan re anskaffe etter eget ønske.