Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling av skaden. Forsikring kunne ha erstatning også for elektriske feil på bilen
Fikk hjelp med en gang jeg kom igjennom på telefon. :-) Men ventet i 25 min før jeg kom igjennom køa.
Arrogant. Argumenterer med usanne påstander. Bruker lang tid på behandling.
Så langt ser jo alt helt greit ut. Ryddig å forståelig tilbakemeldinger. Et lite hint... Har jo muligens fort vist disse spørsmålene hadde blitt stilt etter alt var på plass, og vi satt med svaret på jobben og kostnadene. 🤔🌞
Raskt behandling. Vet ikke om det er noe som kan bli bedre. Min erfaring er at det er et strålende selskap å ha forsikringen hos 🙂
Ble behandlet på en ryddig og grei måte. Ble under saksgangen orientert hele tiden og fikk til slutt et greit oppgjør ved foto av skade.
Har vært i kontakt med Fremtind ved to anledninger, og begge gangene møtte jeg forsikringsrådgivere som framstod både profesjonelle og empatiske. Tiden fra jeg registrerte saken til jeg fikk hjelp var rask, og behandlingsinstitusjonen jeg kom i kontakt med var av høy kvalitet. Jeg har bare positive ting å si om Fremtind og vil anbefale til alle.