Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært i kontakt med Fremtind ved to anledninger, og begge gangene møtte jeg forsikringsrådgivere som framstod både profesjonelle og empatiske. Tiden fra jeg registrerte saken til jeg fikk hjelp var rask, og behandlingsinstitusjonen jeg kom i kontakt med var av høy kvalitet. Jeg har bare positive ting å si om Fremtind og vil anbefale til alle.
Er så fornøyd med mitt forsikringsselskap. Har hatt et par uhell. Da har de stilt opp for meg uten om noe om og men.
Har bare gode erfaringer fra Sparebank 1. Har benyttet SB 1 ved noen anledninger.
Veldig lang behandlingstid av refusjon av avbestillingsforsikring. Skadedatoregistrert 01.04.2020.
Jeg har en god opplevelse av Fremtind. De har vært raske og ryddige i sine tilbakemeldinger og holdt oss orientert om fremdrift hvis vi har måttet vente på ytterligere informasjon. Har også vært fornøyd med dekningsgraden deres. Lite papirstyr og venting i telefon.
Enkelt å fylle ut skadeskjema på nettet. Kjapp tilbakemelding om behandlingstid. Raskt behandling og oppgjør.
Var så uheldig å bli rygget på når bilen sto parkert på en parkeringsplass, slik at det ble en del materielle skader. Forklarer dette til forsikringen og henvendelsen ble tatt i mot på en profesjonell måte. Saken ble satt i gang raskt og effektivt med god informasjon fra første stund. Time på verksted fikk vi fort og leiebil var ikke noe problem. På grunn av Korona-restriksjoner tok det litt lenger tid å få bildeler, men verkstedet informerte jevnlig om tilstanden. Saken ble løst på kun 10 dager! Bilen er nå reparert og eieren er fornøyd! Rett og slett imponert!