Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I mange av sakene jeg har meldt inn har jeg ikke fått hverken god tilbakemelding eller erstatning pga det alltid er en grunn til å la være. Det som er bra er enkelheten i å melde en skade på nett.
Fremragende oppfølgning og håndtering, kjempefornøyd.
Hadde billett til Dublin, pga Korona kunne vi ikke dra. Får ikke dekket flybillett pga jeg fikk tilbud om ombooking. Jeg kan ikke og har ikke behov for å reise på et senere tidspunkt, så denne reisen er tapt for meg.
Vår erfaring med fremtind er hittil god og vil foreløpig ikke bytte selskap.
Er stort sett fornøyd med Fremtind Forsikring. Vi meldte inn en skade hvor behandlingstiden gikk utover det lovte. Samme dag vi skulle ringe inn om hvordan saken vår forløp, kom en e-post om ferdigbehandling av vår sak. Vi syntes kanskje at det burde vært litt informasjon spesielt om behandlingstiden går ut over lovet tid.
Det var for mye at og fram. I dette tilfellet gjaldt det knuste briller.
Effektiv og enkel saksbehandling. Meldte skade i appen og hadde oppgjøret på konto uka etter!