Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God erfaring, hurtige svar og hyggelige tlf.samtaler osv.
Mistet både pengebok og ble syk på sydenferie. Fikk rask og full økonomisk erstatning, kunne ikke fått bedre behandling.
Bra kundeservice men ikke fornøyd med hva forsikring dekker.
Har bare hatt problemer med fremtind. Hadde ett uhell i fjor hvor jeg kolliderte i en bil som stod midt i en sving midt i kjørebanen og jeg hadde ikke sjangs stoppe. Hadde den beste forsikringen men fikk ikke 5 øre tilbake. Fikk bare kjeft når jeg ringte. Makan til kundebehandling har jeg ikke vært borti. Har nå fått noen sosiale medier som muligens tar saken. Jeg har hørt at svært mange har blitt lurt av dette selskapet. Om noen er interessert og gå til sak mot fremtind hadde det vært fint om vi flere kunne gått sammen for da står vi sterker. Kontakt meg gjerne på face eller whats up. Disse menneskene må stoppes før de ødelegger mer for folk.
God informasjon og kjapp behandling av saka tross koronaproblematikken som førte til stor pågang. Honnør frå meg!
Jeg vil være fortsatt kunde hos dere uansett hvordan ble behandlet min siste sak.
De gangene jeg har måttet benytte den kollektive ordningen jeg har gjennom forbundet er erfaringene helt fantastisk.