Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig ryddig/bra kundebehandling. Litt tid å få kontakt, men der fra og ut veldig bra kundebehandling. Enkelt å melde skade, og hurtig oppgjør.
Lett å melde skade og rask behandling av saken. Reperasjonen tok lengere tid enn hva som ble oppgitt.
Greit oppgjør prisgunstig på reiseforsikring, på bilen og hus er prisene ikke konkurranse dyktig var det før DNB kom på banen
Deres samarbeide med SOS International fungerer ikke, og oppleves som at Fremtind ikke er ditt forsikringsselskap, Fremtind er helt fraværende i sammarbeidet
Leverer på alle plan så langt i mine forsikrings år !!
Meldte inn skaden på PC. Vanskelig å få opp skjema som skulle brukes, men gikk greit neste dag.
Gikk er raskt. Meldte ødelagt mobil. Fikk beskjed om å levere den til service. Fikk ny tlf etter 2 dager.