Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget for. Nøyd med oppføling av saken. og god kunde behandling
Fort og enkelt oppgjør. Produktet kunne ikke repareres, men fikk direkte oppgjør.
Raskt oppgjør. Lett å få oppnå kontakt med FREMTIND. Rask responstid. Ingen egenandel når to eller flere har kollektiv hjem forsikring.
Fremtind er vanskelige å komme i kontakt med, både på nett og telefon. Og ikke spesielt hyggelige i oppfølgingssaker heller. Jeg forventer å få hjelp og råd når noe skjer, men de var bare vanskelige og hadde ingen medfølelse. Dette gjaldt ikke utbetaling - bar spørsmål om hva vi burde gjøre i en spesiell sak, så jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke kunne være mer behjelpelige. Og så kan de ikke hete Fremtind OG Sparebank 1 på en gang. Det er håpløst å søke opp sine egne sider.
Når skaden desverre er et faktum, så er det superenkelt å melde inn til Fremtind Forsikring! Skadeskjema er oversiktlig og enkelt å gjennomføre. Raskt tilbakemelding og god oppfølging fra selskapet.
God oppfølging med info underveis. Ryddig opplegg.
Veldig bra at kan få hjelp i den håpløst sitausjon!