Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fått den hjelpen jeg trenger hver gang jeg har trengt det, både med knust mobil og problemer under reise.
Litt lite informasjon om fremgangen i saken, men saken vart løyst på en veldig bra måte.
Har bare positive opplevelser med Fremtind forsikring
Snabb hanlægging av skadan. Proffsigt bemøtande Kan varmt rekomendera
Har heldigvis sluppet å ha mye kontakt med Fremtind, så jeg vet egentlig lite om selskapet. Min sak ble løst raskt og greit. Men vanskelig å komme i kontakt med Fremtind; ingen mulighet til å logge seg på Min Side for å sjekke eller endre sin forsikring. Å melde skaden måtte ringes inn, via DNB. Tungvint.
Bli skuffet av behandling av saken. De tenker ikke på kunde interessent , jeg anbefaler ikke .
(Enkelte) Andre selskaper verdsetter ut fra verdi på å skulle kjøpe ny tilsvarende vare. Dere tar sum baren er kjøpt for og trekker fra basert på alder. Burde han en mulighet for å opplyse om hva ny tilsvarende vare koster i dag.