Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært utrolig uheldig det siste året, og endt opp med 3 ulike saker hos Fremtind. Jeg er virkelig fornøyd med service og kundebehandling fra deres side. De er kjappe på saksbehandling, og jeg har blitt veldig godt ivaretatt i alle ledd av de prosessene jeg har hatt på mine saker her. Var og absolutt fornøyde med Sr-banks forsikring som Fremtind "overtok". Og var nok kanskje skeptisk i begynnelsen når jeg hørte at et annet selskap skulle overta. I dag er jeg 100 % fornøyd på alle vis med mitt nye selskap, og skepsisen er forsvunnet.
Lite kunde vennlige,lang saks tid. Gir forsikringssum som skal gå til hør apparater som er mistet til gammel inkassosak.
Enkelt og lett forståelig skadeskjema. Bare å markere de punktene som var riktige for meg. Også veldig hyggelig , og god kundeservice.
Jeg var i en trafikkulykke (uforskyldt) og fikk ødelagt jakke og briller, samt skulder, Fremtind vil ikke erstatte tingene mine fordi skaden består av hull, hakk, riper, flekker og lignende- disse vilkårene er for dårlige. Skikkelig skuffa
Ba om å få dekket utlegg i forbindelse med bryllup/reise. Saken ble sendt inn 28.sept og fikk ved purring i november beskjed om at saken var sendt til fagsjef og at jeg ville få svar i løpet av dager. Etter 3 purringer til og egen mail til Fremtind fra var kundekontakt hos DNB fikk vi fortsatt ikke svar. Ved purring per telefon 3 1/2 mnd etterpå får vi fortsatt beskjed om at saken fortsatt ligger hos fagsjef og at det skal purres opp, før saksbehandler plutselig sier at nei, vi får ikke dekket dette og hun skal sende oss en mail på dette vedtaket?! Dette tok lang tid og dårlig oppfølging underveis.
Noe lang ventetid på tlf, så valgte ring tilbake. Greit og fylle ut skadeskjemaet, rask utbetaling på konto etter 1 dag
De setter seg i behovet ditt og hjelper deg og det er det som trengs når uhellet har inntruffet.