Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Samtlige ganger jeg har hatt behov for å kontakte forsikringsselskapet, enten det gjelder fakturering, skademelding eller reforhandling, har det vært umulig å vite om man skal henvende seg til dnb eller fremtind. Nå sist skulle jeg sende en skademelding, og brukte 20 minutter på å lete meg frem til hvor og hvordan dette gjøres. Umulig for en vanlig forbruker å vite hva dnb sitt ansvarsområde er, og hva fremtind sitt ansvarsområde er når det gjelder forsikring. Rett og slett et godt eksempel på forferdelig UX. Dette gjør at både fremtind og dnb fremstår uprofesjonelle når det gjelder forsikring. Her er det et enormt forbedringspotensiale. Når det er sagt opplever jeg både dnb og fremtind som hjelpsomme og fornuftige når jeg endelig får tak i riktig person eller riktig skjema.
Man må ha 2 stk aktive innboforsikring får å "slippe" egenandel, altså dobbelforsikre boligen.
Ble påkjørt og ordnet skademelding som jeg sendte elektronisk og fikk raskt svar om leiebil og verksted som de annbefalte. Alt er blitt ordnet av Fremtind gjennom mail og sms.BRA
Overrasket positiv , hvor raskt de gikk til og få svar😀
Når man har brukt for forsikkringen Så gjelder den ikke for de Så fyyy så skuffet
Rask , effektiv, hyggelig og forståelig behandling.
Vil ikke anbefale disse. Ikke hjelp å få om du ringer fredag etter 1500. Gikk 6 dager uten varmtvann. Tok en uke å få takstmann på besøk. Gikk nesten en mnd før jeg fikk takst, som sier at jeg ikke får dekket ny bereder, noe jeg har byttet i god tru. Etter 100 telefoner , fram og tilbake. Får jeg høre fra en kunderådgiver at .. Ja , ser du har byttet bereder, den hadde nok sikkert holdt ett år eller to til... HVA sier jeg, så det du sier er at om jeg kunn hadde byttet del, å jeg hadde fått en lekkasje om 1-2 år så måtte jeg ha betalt 10000 i egenandel igjen???? Og toppen av frekkheten var da en av de siste samtalene jeg hadde med dem (etter og ha forklart historien til sikket 10 ulike personer) Hvor jeg sier at vanlig mann i gata har ikke råd til å legge ut for alt dette, rørlegger, rørlegger på overtid, materiale for å reparere ? Hvor jeg får tilbake, da MÅ DU TA OPP LÅN.... Noe så frekt. STYR UNNA. De er fine så lenge alt er i orden, brukt de i ti talls år, når jeg først får en skade , er dette resultatet. Slett hjelp, lang ventetid..