Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig trivelig saksbehandler! Er meget fornøyd med å være kunde hos Fremtind forsikring!
Har alltid fått prima behandling av Fremtind Forsikring, uansett hva det har dreid seg om. Det eneste jeg er misfornøyd med, er byttet av navn. Dette ordet "Fremtind" er rett og slett en språklig katastrofe. Det bør byttes ut snarest.
Veldig lett å melde inn skaden på nett, laste opp bilder og beskrive hendelse. God oversikt over tilgjengelige verksted og raskt svar på egenandel og hvordan få time på verksted.
God samtale med kundebehandler. Rask avklaring i saken.
Med en liten bilskade (kant traff), første skade i livet, har redusert min bonus fra 75% 1. År til 10%.
Jeg er fornøyd med rask behandling av saken, men jeg har nok fått mindre i erstatning enn det ville koste meg og kjøpe veske,og briller i dag
Hadde innbrudd og mistet ting til 4179 kr. Egenandelen var så høy at jeg fikk igjen tilbake bare 179kr tilbake. Kunne like greit bare akseptert tapet enn å gå igjennom prosessen av å lage en forsikringssak.