Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelige ansatte, føler oss mistenkte for å ikke snakke sant. Dette er nok fordi vi har hatt tre skader i år, men ingenting tidligere. Har til og med bekreftelser fra reiseselskap, men fremtind legger ikke den til grunn. Tydeligvis så vil de bare ha kunder som ikke er uheldig å miste bagasje eller ha andre skader.
Ryddig, rask og svært professional oppfølging etter en bilskade. Anbefales i høyeste grad!
Fremtid forsikring er et firma som jeg virkelig kan anbefale videre. Det er behjelpelige, og stiller opp når det trengs. Da jeg kjørte på villsvin i Belgia i sommer ordnet de raskt med hotell og leiebil og har fulgt meg gått opp i tiden etterpå. Det skal sies at Fremtind sitt samarbeid med SOS international kunne ha vært noe mer sømløst. Her vil jeg dog påpeke at Fremtind forsikring ikke nødvendigvis har skyld i dette. Da jeg skulle få tilbake penger for utlegg var det en veldig ryddig prosess der jeg la en kvitteringer og fikk raskt tilbakebetalt utleggene. At det også gikk an å chatte med saksbehandler på nett var veldig behjelpelig.
Jeg betalt mange år for forsikring men når jeg trenger dem, de betaler ingenting. Så jeg gikk til et annet selskap
Enkelt å melde skade, rask saksbehandling og tilbakemelding.
jeg kan ikke anbefale noe positivt av fremtiden de er ikke hjelpsom og bare tullung
etter en lang ventetid i telefonkø, så fikk jeg snakket med en kundebehandler, som fikset feil og endringer kjapt å enkelt