Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever at det selger inn produkter med mye liten skrift, jeg har hatt skade. Men de er mer opptatt av å finne grunner til å ikke dekke eller å hjelpe meg med skaden.
Rask behandling,ingen ventetid.Enkel måte å registrere skaden.
Ble behandlet pa en fin og god måte. Hurtige avgjørelser. Full respekt av kundebehandler.
Om dette forsikringsselskapet har jeg ingenting positivt å si. De er ikke lett å få kontakt med på telefonen eller på mail. Jeg har blitt «videresendt» for å i stedet snakke med en annen kollega (som ikke visste at de hadde min sak i ferietid), eller for å i stedet snakke med selskapet som har hatt ansvar for oppbevaring av innbo. Jeg har endt opp med å ha større utgifter etter brannen enn hva som er erstattet. Jeg anbefaler alle om å tenke seg om før man velger Fremtind som forsikringsselskap. Jeg er meget misfornøyd!
Unik og rask behandling .. de er bare helt rå!!! Anbefales på det sterkeste .
Utrolig rask behandling uten altfor mye " frem og tilbake".
Jeg ble frastjålet en mobiltelefon i Vågåmosentrum, den 7/9, og jeg har topp reiseforsikring. Jeg fikk ikke dekt noe, av forsikringen min og dette synes jeg er for dårlig.