Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt useriøs. Jeg ble ignorert for flere måneder og måte å bruke advokat for å få dekket alt som skal. De bestemt å fikse bilen krystet av autorisert forhandler og etter 2 år bilen er ikke helt ferdig. Saksbehandlere er der bare for å nekte kunder henvendelser. Jeg skal sørge for at hele saken publiseres i avisen en dag. Jeg har aldri fått noe dekning fra reise forsikring heller (skadet bagasje, skadet briller). Bare tull.
De overlot alt til oss og kjørte ikke regress mot forsikringsselskapet til tidlige eier. Svarte ikke på telefon og sa til oss at vi måtte fikse det selv. Helt umenneskelig behandling fra de, hva skal vi med forsikring når vi ikke får hjelp når vi trenger det.
Greit system, men tungvindt personkontakt i et stort og upersonlig .selskap
Fått god behandling og greie forklaringer når dette har vært aktuelt
Topp service! Skaden viste seg å "forsvinne" ved å tørke av med Aceton.
Er veldig fornøgd so langt har ikkje nåke å vere misfornøgd med
Lover mer enn de holder, kjenner 2 andre aktører jeg stått trygere, glad jeg bytta