Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mistet mobiltelefonen på skitur, den ble ikke dekket da de ikke kunne få den inn til reperasjon.. Kan jo ikke levere inn noe som er mistet
Meget dyktige medarbeidere. Flinke til å forklare og veilede. Gir hele tiden en følelse av at de hjelper deg som kunde på best mulig måte både for deg og for at forsikringsselskaper skal vær solid og kunne gi en god service.
dårlig handling når skaden skjer -dårlig opplevelse med skade oppgjør .mye venting når ringe til dem
Rask Enkel Oversiktlig oppgjør Men ang egenandel Den bør dei se litt innpå
Kjapp og grei behandling av forsikringssaken min .
Det er nyanserte formuleringer som avgjør om man får dekt tapet på forsikringen. Man betaler i bøtter og spann for å forsikre saker og ting og da er det litt surt at visst man forklarer det litt annerledes ( er litt uærlig) får man det dekt…🙄
Når vi måtte benytte forsikringen for første gang i livet holdt ikke legeerklæringen vi fikk av legen. Måtte be legen lage ny legeerklæring hvor det sto spesifikk at vi var blitt akutt syk. Vi dro til legen kun for å få erklæring om at vi ikke kunne dra på ferie. Denne legeerklæringen holdt ikke for Fremtind. Tragisk at vi måtte ordne ny legeerklæring.