Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruk ihvertfall en annen forsikring, det kan ikke bli verre. Jeg trenger hyggelige folk når jeg snakker i telefonen om saker som er viktig, her manglet det. Vi var i en traumatisk situasjon pga Brann og jeg forventet oppfølging og hjelp. Jeg måtte gjøre alt selv, ingen service hjelp uten jeg ba instendig om det. Skulle gjort mer med saken men orker ikke mer.
Veldig lettvint og god kundebehandling når du har fådd skade
Raskt oppgjør Litt vanskelig å få svar på e-post Greit å få snakke med dere på tlf
Fra ulykken skjedde fikk jeg hjelp hele veien.Behandlet meg veldig bra.veldig effektive med å behandle saken.Verkstedet må jeg også rose med å hjelpe meg
Hyggelig, presist jobbet, god komunikasjon, 0 stress som kunde. Fortsett sånn. Mvh Grethe N B.
Har hatt en sak angående forsinkelse av bagasje, servicen jeg fikk var utmerket. Det var raskt og hyggelig kundebehandling. Anbefales på det sterkeste.
Godt fornøyd med min behandlingsforsikring hos Fremtind. Bra dekning og saksbehandlere som er gode på veiledning og oppfølging.