Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sur kundebehandler, tror ikke vedkommende hadde satt seg inn i saken.
Enkel utfylling av skjema. Fikk veldig rask og god behandling av saken
Et selskap som etter mine opplevelser aldri plundrer, men leverer redelig og rask behandling.
Altså, helt enkelt, styr unna! Ræva kundeservice, altså sånn helt fraværende. Bruker kunder for innhenting av dokumentasjon som de selv egentlig skulle gjort. Jeg betaler jo for et produkt og må likevel gjøre hele jobben. Nei, makan altså har jeg aldri vært borti. Argumentene holder ikke mål og de holder sine kunder for narr.
Lite til ingen hjelp, en enkel skade har tatt 3 måneder og er enda ikke ferdig. Å det meste står på treg saksbehandling og umulig å få tak i de. Så snart saken er lukket skal jeg bytte
Den gode erfaringen min er at oppgjøret i denne saken ikke kostet meg noe, men at forsikringen min i Fremtind gikk med på å la motparten bli delvis frikjent for hendelsen er jeg noe skuffet over
Meget dårlig oppfølging i forbindelse med behov for rettshjelp. Nærmere 2 måneder etter at saken ble meldt, har jeg ennå ikke fått avklaring på dekning. Det tar altfor lang tid å få svar på henvendelser, og portalen for melding og kommunikasjon i forbindelse med skade, er tungvint å bruke. Dialogen forsvinner også undevegs. Billig forsikring, men helt håpløst når behovet for skadedekning melder seg.