Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er fornøyd med behandling og utbetaling, tiden fra vi meldte skaden til vi fikk oppgjør
Lett å komme i kontakt med etter en skade, samt god behandling.
Rask og effektiv respons på innmeldte skader. Kunnskapsrike selgere.
Der fikk jeg god hjelp og de var hyggelige når jeg snakket med dem på telefonen.
Jeg kontaktet dere gjentatte ganger ifm saken som pågikk over nesten 5 måneder. Jeg ba om innsyn kalkylen og etterspurte informasjon. Deres saksbehandlere 1. viste ingen forståelse for min situasjon når den oppstod, 2. var på ingen måte behjelpelig med informasjon om hvordan prosessen videre ville se ut umiddelbart etter situasjonen oppsto (eller i det lange løp). 3. prøvde tilsynelatende å skjule hva jeg hadde krav på og veiledet meg på ingen måte i hva jeg burde gjøre for å hjelpe situasjonen 3. kunne ikke svare på noen av mine spørsmål, 4. fremskaffet ikke informasjonen jeg etterspurte og 5. formidlet uriktig informasjon til Entrepenør. I steden så 1. Gjemte de seg bak at «det var mange andre som også var rammet» og derfor kunne de ikke snakke med meg eller forsøke å svare ut spørsmålene jeg hadde. Jeg forstår at det sikkert var høy pågang i tidsrommet når min skade oppsto, men det er ingen unnskyldning for å ikke svare på mine spørsmål 2. manglet de oversikt og forsøkte å få meg til å betale egenandel to ganger 3. var mer opptatt av «saksbehandling» enn kundekontakt. Dette kunne jeg delvis ha forstått om det bare i det helstatlige hadde virket som at de tilsynelatende faktisk hadde drevet med saksbehandling. Saken tok 5 mnd og det var jeg som kunde som drev den fremover. I tillegg er nettsiden deres lite brukervennlig og det er helt utrolig at siden for innmelding av sak, ink. Tekst og vedlegg ikke lar meg se hva jeg selv har skrevet til saksbehandler! Spesielt når saken går over 5 mnd.
Eneste forsikringsselskap med motor skade i 10 år på traktor for private
Rask og ryddig saks behandling. Ting ble tatt tak i og ordnet.