Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging og lite veiledning. Var blank nei til det jeg spurte og lurte. Har all forsikring hos de, alikavell var det lite hjelp å få. Kommer til å bytte.
Et forsikringsselskap skal jo hjelpe kunder som havner uforskyldt i problemer, noe man tenkte at der var man sikret med beste reiseforsikring fra Fremtind. Min samboer skulle reie på en ukes pakketur til Syden fra Bodø, som er nærmeste flyplass til oss, mens hennes datter måtte reie fra en annen lokal flyplass til Bodø med Widerøe. Pga av uværet, så blir fly, ferger, hurtigrute, buss innstilt, så selv om at det var 19 timers beregnet tid fra ankomst Bodø til avgang Gran Canaria, så var det umulig å nå avgangen. Da mener Fremtind at mor skulle reist alene, mens datter da skulle bestille nye billetter for å reise på sin første utenlandstur på egen hånd. Dette ville tilsi at man måtte via OSL, med overnatting der og dyre flyreiser og kostnader større pakkereisen koster i utgangspunktet...
Kjekt med reiseforsikring gjennom mastercard i dnb. Knotete å finne skjemaet i nettbanken og litt tungvint å fylle ut, men fikk raskt svar og penger på konto like etter. Det er tross alt det viktigste.
Rask kundeservice God behandling og oppfølging underveis i saken Fikk melding under 1 dag etter at skaden var utbedret om at de hadde avsluttet saken og hvilke nye betingelser som gjaldt. Oversiktlig og fint
Saksbehandling som viser forståing for kunden sitt syn på saka.
Har bare en erfaring og den er dårlig. Er det slik at Fremtind skal kreve at jeg skal skrive så mye for å bli hært ?
Jeg blir alltid møtt av saksbehandlere som ser løsninger.