Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter innbrudd i en bod ble det stjålet to kofferter, en elektrisk grill og et kaffeservise fra 1940 (meget stor affeksjonsverdi, men uviss pengeverdi). Traff en saksbehandler som var kjempegod på kundebehandling og service, og saken ble løst veldig raskt. Skal nevnes at saken gjaldt LOfavør Innbo, men er sikker på at Fremtind behandler alle forsikringssaker med samme seriøsitet og service.
harduen skade på hus,under 100 000.- får dukontantoppgjør å besjed om å fixe skaden selv,om byggfolk skal ha over det dobbelte for reperasjonen.
Litt dyre, men gode vilkår De er raske på telefon om et skulle være noe
God sørvis rask behandling og svært godt fornøyd med raskt oppgjør av skaden
Veldig bra service. Rask og effektiv oppgjør. Ingen ting å utsette på forsikringsoppgjøret.
Bukte kort tid og lite ressurser på å få ordnet opp med skaden. Måtte kontakte fremtid forsikring for å få forenklet det som skulle erstattes
Jeg måtte ta kontakt med selskapet med ukers mellomrom for å høre om de var i gang/ hadde avgjort skyldsspørsmålet. Min første, negative, erfaring med Fremtind var noen år tilbake, jeg ble truet med inkasso fra sykehuset i Kiel fordi dere ikke gadd å følge opp/hadde rotet bort papirene. Bra jeg kunne tysk, for på hospitalet snakket ikke engelsk. Fremtind var totalt fraværende.