Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg måtte ta kontakt med selskapet med ukers mellomrom for å høre om de var i gang/ hadde avgjort skyldsspørsmålet. Min første, negative, erfaring med Fremtind var noen år tilbake, jeg ble truet med inkasso fra sykehuset i Kiel fordi dere ikke gadd å følge opp/hadde rotet bort papirene. Bra jeg kunne tysk, for på hospitalet snakket ikke engelsk. Fremtind var totalt fraværende.
Vår totale opplevelse med Fremtind er at vi er meget godt fornøyd. Rask tilbakemelding. Hyggelige saksbehandlere.
Gode på småskader og andre mindre oppgjør/saker. Men større saker så er det som alle andre selskap. Man må mase og gjøre det meste av jobben selv og man må passe på å dokumentere alt som blir sagt og gjort. Det som bør dekkes blir dekket men man må følge det opp selv og det er mye jobb.
Til du blir kunde dem er spesielt hyggelig , den dagen du trenger dem snu seg 300 grader hjelper ikke med de minste engang anbefaler ikke dem
Veldig bra.rask service, lett å få tilbake utgifter.
Veldig god forsikning med rask bestemmelsetid og proffesjonelle rådgivere.
Happy, er glad alt går sømløst og glatt, hyggelige folk, spesielt min kontaktperson