Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt flere skader i Fremtind, og ikke fått dekket skader som andre selskaper ville dekket. Lite samarbeidsvillige, og om du først får en sak dekket, så sender de den til kontantoppgjør, slik at du må styre selv. Har lagt igjen 80 000,- i året i forsikringer, og ikke fått noe særlig igjen for dette. Terningkast 1.
Rask og ryddig takstering og skadeoppgjør .....grei innmelding av skade på nett og kjapp respons på takst
Har bare gode erfaringer med selskapet frem til jeg skulle ha dekket ett tyveri av mobiltelefon.Da var det slutt på service og istedet får jeg en lang byråkratisk avhandling av om/hvem/hvis osv.
Enkelt å gå inn på nett og melde skade. Når saken er enkel, kommer avgjørelsen med en gang.
Det er jo en direkte skandaløs saksbehandler i denne saken,både på epost og særs på telefon. Er utrolig skuffet så langt og folder mine hender og ber til Herren i himmelen om at dere kommer til hektene slik at jeg unngår å bli så til de grader den tapende part.
Har ikke noe problemer med selskapet, har fått god hjelp.
Opprettet reisesak via Lo Favør. Fremtind behandlet saken utrolig raskt og effektivt. Anbefales!!