Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt mine to første saker og er svært positiv til behandlingen og resultatet. Godt fornøyd.
Firma RECO som er innleid av Fremtid til å ta vare på vårt innbo har gjort en fantastisk jobb
Har aldri hatt noe problemer med Fremtind Forsikring.
Elendig kundebehandling!!Jeg meldte mine AirPods savnet/stjålet.Svarte ærlig på skjemaet,-om at jeg var usikker på hva som hadde hendt.Merket at jeg ikke hadde AirPods,-først da jeg kom hjem etter ferien.Dem var da sist sett på en parkeringsplass i Oslo,-når jeg sjekket appen (hvor er)Forsikringsselskapet konkluderte fort med,-at da måtte jeg ha mistet dem .I og med at jeg meldte fra så seint.
Kunderådgivere det var lett og godt å prate med under en sårbar situasjon. God oppfølging og rask behandlingstid.
Enkelt å komme i kontakt med veileder. Rask og enkel betjening av skade.
Alt gikk så greit for seg.Det jeg synes var litt kjedelig var det tok så lang tid og få repparert bilen.