Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Firma RECO som er innleid av Fremtid til å ta vare på vårt innbo har gjort en fantastisk jobb
Har aldri hatt noe problemer med Fremtind Forsikring.
Elendig kundebehandling!!Jeg meldte mine AirPods savnet/stjålet.Svarte ærlig på skjemaet,-om at jeg var usikker på hva som hadde hendt.Merket at jeg ikke hadde AirPods,-først da jeg kom hjem etter ferien.Dem var da sist sett på en parkeringsplass i Oslo,-når jeg sjekket appen (hvor er)Forsikringsselskapet konkluderte fort med,-at da måtte jeg ha mistet dem .I og med at jeg meldte fra så seint.
Kunderådgivere det var lett og godt å prate med under en sårbar situasjon. God oppfølging og rask behandlingstid.
Enkelt å komme i kontakt med veileder. Rask og enkel betjening av skade.
Alt gikk så greit for seg.Det jeg synes var litt kjedelig var det tok så lang tid og få repparert bilen.
Er kjempefornøyd med service og effektivitet på de sakene jeg har hatt med selskapet