Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
- Våres Vorsteh valp hadde en hjørnetann som grodde feil og den måtte slippes ned, i tillegg til at det medførte andre komplikasjoner. 20.000,- på dette. Ikke noe snakk om å møtes på midten eller betaling av medisin til bruk i etterkant. Da finnes det bedre selskaper det ute faktisk! - Det var dessverre ingen hjelp å få når man hadde behov for det. - Les alt med liten skrift før du inngår i avtalen med selskapet. - Syntes det er trist at man betaler og det er rent avslag med forskjellige henvisninger til forskjellige paragrafer.
Meget god saksbehandling 😁 Regnet med at Mob ville repareres og at den ville returneres men fikk ny uten diskusjon. 6 i terningkast 🙌🙌
På kundeservice var de veldig hyggelige og behjelpelige i forbindelse med pipebrann. Ble raskt kontaktet av en takstmann, og der stoppet også servicen. Han sammenlignet sot/lukt fra røyk med pinnekjøttlukt, og var generelt sett frekk og lite samarbeidsvillig. Han spurte spørsmål som "du klarer vel å vaske selv?", Og "du må jo ikke rive veggen on du lager pinnekjøtt selv om det lukter veldig?", Og hele opplevelsen var svært ubehagelig. Det var brannvesenet som mente jeg burde kontakte forsikringsselskap, siden røyklukt kunne sette seg i vegger og tapet, og jeg satt igjen med en følelse av å føle meg som en idiot som ringte.
Som pensjonist og medlem i Fagforbunde at dere er i det dyraste lage
God med tilbakemeldinger. Litt lang behandlingstid. Positiv erfaring med oppgjør.
Rask og grei behandling. Litt mere utfyllende kommunikasjon hadde vært topp.
Raskt oppgjør, ingen mistro og blid og hjelpsom medarbider. Anbefales på det sterkeste.