Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med oppfølgingen vi fikk i forbindelse med en innmeldt skade. Enkelt å registrere skaden, god kundeservice underveis, rask saksbehandling og god informasjon når saken var behandlet ferdig.
Sumen jeg betaler er litt høy, men servicen må du vel betale for. Jeg har alle mine forsikringer i dette selskapet.
Godt å få informasjon underveis hvordan saken ligger ann.
Rask o ryddig behandling. Meget god oppfølging underveis.Utrolig bra beskrivelse på saksgangen.
Uten problemer å få oppgjør. Snakket med en hyggelig dame som gjorde hele Samtalen veldig lett i en vanskelig situasjon.
Service både på telefon og i butikk hadde høyt nivå!
Vi fikk ikke dekket flybillett for en reise som ikke lot seg gjennomføre grunnet innreiserestriksjoner. Kundebehandleren, som jeg fikk tak i etter halvanen måned, var ikke interessert i å høre saken. Hun mente det var vår egen feil som valgte å bestille en reise i disse tider, og lo av meg da jeg ble frustrert. Jeg forventer å bli behandlet med respekt selvom saken ikke dekkes. Nå bytter vi forsikringsselskap.