Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi fikk ikke dekket flybillett for en reise som ikke lot seg gjennomføre grunnet innreiserestriksjoner. Kundebehandleren, som jeg fikk tak i etter halvanen måned, var ikke interessert i å høre saken. Hun mente det var vår egen feil som valgte å bestille en reise i disse tider, og lo av meg da jeg ble frustrert. Jeg forventer å bli behandlet med respekt selvom saken ikke dekkes. Nå bytter vi forsikringsselskap.
Rask tilbakemelding på skademeldingen👍 Enkelt å melde skaden inn elektronisk
Behandler sakene rask😊. Jeg er veldig fornøyd. Ryddig og snille kunde behandler
Måtte avlyse en tur pga korona, og Fremtind refunderte mine kostnader etter innsendt oppgjør. Meget enkelt og effektivt!
Jeg fikk rask og god hjelp, har ikke noe å sette fingeren på. Tusen takk Fremtid Forsikring
Høflige svar av person i telefon, men sen saksbehandling.
Kundevennlig håntering på nett og gjennom betjent kundeservice har gjort meg gornøyd