Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask o ryddig behandling. Meget god oppfølging underveis.Utrolig bra beskrivelse på saksgangen.
Uten problemer å få oppgjør. Snakket med en hyggelig dame som gjorde hele Samtalen veldig lett i en vanskelig situasjon.
Service både på telefon og i butikk hadde høyt nivå!
Vi fikk ikke dekket flybillett for en reise som ikke lot seg gjennomføre grunnet innreiserestriksjoner. Kundebehandleren, som jeg fikk tak i etter halvanen måned, var ikke interessert i å høre saken. Hun mente det var vår egen feil som valgte å bestille en reise i disse tider, og lo av meg da jeg ble frustrert. Jeg forventer å bli behandlet med respekt selvom saken ikke dekkes. Nå bytter vi forsikringsselskap.
Rask tilbakemelding på skademeldingen👍 Enkelt å melde skaden inn elektronisk
Behandler sakene rask😊. Jeg er veldig fornøyd. Ryddig og snille kunde behandler
Måtte avlyse en tur pga korona, og Fremtind refunderte mine kostnader etter innsendt oppgjør. Meget enkelt og effektivt!